divendres, 10 de setembre del 2010

Fotos de la colla Riallera

La fotografia és una de les meves principals aficions. Per això, sempre que tinc l'ocasió, agafo la màquina per fer unes quantes fotos allà on vagi! Un cop fetes, també em diverteixo molt retocant-les amb el Photoshop.

En aquesta ocasió us deixo algunes fotos del concurs de sardanes de Folgueroles del passat 5 de setembre, on van participar els meus amics de  colla Riallera de Vic.

Espero que us agradin! ;)

Aquí les podeu veure totes!

http://www.facebook.com/album.php?aid=214921&id=287502197346&ref=mf

4 comentaris:

  1. Són molt boniques! Moltes gràcies, Marc :)

    ResponElimina
  2. Estic d'acord amb l'Entrenadora, són molt maques.Les que m'agraden més:la 1,8,la 13 i 22,molt originals,la 23,27,36,38 i la 40,molt maca!!!
    Vinga Marc,adéu.

    ResponElimina
  3. La 33 i la 35 d'aqui dalt tmbé,les havia oblidat!

    ResponElimina