dimecres, 25 d’agost del 2010

Versió del solo de "Say you'll haunt me"


Avui he penjat un nou vídeo al youtube. Es tracta del solo de la cançó de Stone Sour Say you'll haunt me, del seu nou àlbum, que surt el pròxim 7 de setembre. Quan vaig sentir-lo per primera vegada, vaig quedar realment impressionat de la qualitat musical d'aquesta creació de Jim Root, demostrant que no cal anar a tota pastilla per compondre un bon solo. Jim Root, el guitarrista de Stone Sour i Slipknot, s'ha convertit amb el temps en la meva principal influència i aprofito, d'aquesta manera, per fer-li un petit tribut (tot i que cal dir que també ajuda que el solo no sigui ràpid :P). A la foto, podem veure el guitarrista d'Iowa gravant aquest mateix solo.


No em voldria oblidar tampoc d'agrair al meu professor de guitarra, Albert Comerma, tot el que m'ha ensenyat, ja que és gràcies a ell que la meva tècnica ha millorat durant els últims mesos (tot i que encara no sóc enlloc i queda un llarg camí per endavant!)


En fi, espero que us agradi el solo i el vídeo! ;)

1 comentari:

  1. Gràcies Marc, de totes maneres tot el mèrit i treball és teu. El secret està en la teva dedicació. Sense entusiasme no es fa res. Endavant!

    ResponElimina