dissabte, 11 de juny del 2011

Amics...

M'agradaria compartir aquest vídeo amb vosaltres.



Per als que no estigueu enterats, el baixista d'Slipknot, Paul Gray, va morir fa un any als 38 anys per culpa de les drogues. Al vídeo, Corey Talyor, el cantant del grup i un dels millors amics de Paul es tatua la cara del seu amic amb la màscara que portava quan tocava. Però això no és important... l'important és el que diu i viu en Corey. Veure en Corey parlant del seu amic fa posar els pèls de punta i em fa emocionar molt.

Perquè tot plegat em fa recordar els meus amics. Us aseguro que els de debò es poden comptar amb els dits de les mans. Amb el temps, n'hi ha que es distancien, n'hi ha que apareixen, n'hi ha que reepareixen... però que se't mori un amic, i més a la joventut, ha de ser terrible... Però val més no pensar en aquestes coses, val més no pensar en quan una amistat s'acabarà, sinó que és millor pensar en el dia a dia, en el que m'estimo els meus amics de debò, en la sort que tinc de tenir-los amb mi, en procurar fer el millor per a ells i en desitjar-los el millor.

No acostumo a fer escrits sentimentals en públic, però aquest vídeo m'ha empès a fer-ho.


Moltes gràcies a tots per ser-hi, amics!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada